lauantai 28. helmikuuta 2015

Helmikuu

Helmikuussa tuli neulottua aika paljon ja sain myös tehtyä kauan haaveissa olleen Happypotamuksen. Yllä olevassa kuvassa olevan sukan neuloin kotona. Minun oli tarkoitus mennä ystävänpäivänä viettämään aikaa kavereiden kanssa, mutta olin tietenkin kipeänä. Omia käsitöitä en ollut ottanut mukaan, joten äiti antoi minun onneksi neuloa hänen aloittamansa villasukan loppuun. Tuo Novitan uusi jäätelöväri Nalle Taika -langassa on kyllä kivan näköistä. :)

Kuvassa olevasta mustikkapiirakasta tuli tosi herkullista! Söin yli puolet piirakasta yhden illan aikana, kun se oli niin hyvää. Ohje löytyy täältä. Tuohon ohjeeseen voi laittaa mitä vaan marjoja tai hedelmiä ja aina se maistuu hyvältä. Kannattaa kokeilla!

Tällä hetkellä keskeneräisenä mulla on tärkeimpänä kirjoneulelapaset, joista toisen olen jo saanut valmiiksi. Niistä olen aika innoissani, kun se kuvio näyttää niin kivalta. Kovasti haluttaisi tehdä myös toinen hippo afrikankukista, mutta ehkäpä aloitan sen vasta sitten, kun olen saanut lapaset valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti