torstai 7. helmikuuta 2013

Kynsikokeilu

Mä kovasti suunnittelin etten enää laittais näitä mun kynsijuttuja tänne, mutta nooh aattelin nyt laittaa vielä ainakin tän... Kaveri teki mulle yhtenä päivänä semmosella Konad -leimasimella kynnet ja sen jälkeen oon innoissani ettinyt itsellenikin jotain sellaista. No, leimasinta ei löytynyt, mutta tuollaisia kuviosabluunoita löysin Anttilasta. Maksoivat muistaakseni jotain vähän yli 10 euroa. Paketti oli merkiltään Kiss Nail Artist paint & stencil kit ja mukana tuli musta, valkoinen sekä kimallehopeinen lakka ja 30 kuviosabluunaa.

Ja ei muutakuin kokeilemaan! Tätä kokeilua ennen olin jo kokeillut kerran tehdä kuviota, mutta se epäonnistui luultavasti sen takia, että annoin lakan kuivua liian vähän aikaa.
 Ja vautsi, ne onnistuivat! Alla oleva lakka on KoneHelsingin kultaista kynsilakkaa Tokmannista.
Kuviosabluunat näyttivät käytön jälkeen kuitenkin aika kärsineiltä. Ehkäpä ne saa vielä kynsilakanpoistoaineen avulla kuntoon... Yksi sabluuna, jota olin jo aikaisemmin kokeillut meni ainakin ihan kurttuun, se on tuo keskimmäinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti